Χριστουγεννιάτικα στεφάνια

Φέτος αποφάσισα να φτιάξω χριστουγεννιάτικα στεφάνια για να διακοσμήσω το σπίτι μας και αφού είχα και τα υλικά συγκεντρωμένα στο σπίτι τα έφτιαξα παρέα με την κορούλα μου που όπως πάντα πολύ το διασκεδάζει και μάλιστα λέει "εώ βοηθάω μαμά"!!

Η βάση τους είναι έτοιμα στεφάνια απο φελιζολ και στο πρώτο τύλιξα μια χριστουγεννιάτικη γιρλάντα που μου περίσσεψε απο τη διακόσμηση του σπιτιού και στολιδάκια που επίσης μου περίσεψαν!
Αφού κόλλησα τη γιρλάντα πάνω στο φελιζόλ, τη στόλισα γύρω γύρω με μια φαρδιά κορδέλα με σύρμα και με μια πιο λεπτή χρυσή γιρλάντα.
Κόλλησα και κουκουναράκια και τον Αι Βασίλη και τέλος, έβαψα απαλά και σταμπωτά με λευκό ακρυλικό χρώμα το στεφάνι για να το κάνω χιονισμένο!(το ίδιο έχω κάνει και στα κλαδιά του χριστουγεννιάτικου δέντρου μας!είναι σούπερ, δοκιμάστε το!)


Το δεύτερο, που ήταν μικρότερο σε διάμετρο, το τύλιξα με κόκκινη σατέν κορδέλα και απο πάνω με ασημένια λεπτή γιρλάντα.
Κόλλησα ένα βελούδινο φιόγκο, ένα βελούδινο γκι καθώς και ένα ξύλινο Αι Βασίλη ο οποίος αρχικά στηριζόταν σε μιά βάση την οποία και ξεκόλλησα για να στερεωθεί καλύτερα πάνω στο στεφάνι.



Τα στεφάνια φελιζόλ μπορείτε να τα βρείτε σε διάφορες διαμέτρους.
Μια πολύ όμορφη ιδέα είναι να πάρετε μικρα στεφανάκια και να τα ενώσετε μετα το στολισμό τους μεταξύ τους κάθετα, με κορδελίτσα!

Η να φτιάξετε στεφάνια για το τραπέζι σας και εκεί να το διακοσμήσετε με κεριά(προσοχή όμως καθώς θα καίγονται!έχετε το νου σας!) ή ακόμα και με χριστουγεννιάτικες μπάλες!

Είναι πολύ γρήγορες κατασκευές, πολύ πολύ οικονομικές και μπορούν να γίνουν ακόμα πιο οικονομικές αν αντί για στεφάνι φελιζολ κόψετε στεφάνι απο χοντρό χαρτόνι!
Μπορείτε να το προσφέρετε και ως δωράκι!


14 σχόλια:

meanan είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ!!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

παρασκευη..η αλλιως pizizi είπε...

Υπεροχα και τα 2 στεφανια, τελειος ο Αγ. Βασιλης!!

Marina είπε...

Πολύ ωραία και πρωτοτυπα!!! Μου έδωσες πολλές ιδέες για του χρόνου...

ΧΑΡΑ είπε...

Και του χρόνου!
Το δεύτερο είναι η αδυναμία μου.

Maria Z είπε...

Είναι υπέροχα!!! Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου είναι τόσο όμορφες που θα ήθελα την άδειά σου να τα δημοσιεύσω ή εγώ ή ακόμη κι εσύ αν θες στο Greecycle http://greecycle.forumgreek.com/f13-forum (ενημέρωσέ με στο mariazkeepthinking@gmail.com)

Φιλιααααααααααα

Maria είπε...

Πολύ ωραίες ιδεές!!! και πολύ όμορφα τα έφτιαξες! Συγχαρητήρια!!!

Ειρηνη Σ είπε...

πολυ ομορφα και τα 2 στεφανια
και του χρονου

Vicky-My wishbook είπε...

Είναι υπέροχα! Καλά Χριστούγεννα!

eudokia είπε...

ωραίες ιδέες!! και του χρόνου να είσαι καλα!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

λοιπόν, και τα 2 στεφάνια είναι πολύ όμορφα. Εγώ θα δείξω και την αδυναμία μου στο δεύτερο και σου εύχομαι πάντα ωραίες δημιουργίες να κάνεις!!

Irini είπε...

Nikoletta fabulous! you have been busy!
Why dont you enter the wreath with Santa in the Get Creative challenge for December?

handmade by nikoletta είπε...

Meanan, Παρασκευη, Μαρινα, Χαρα σας ευχαριστωωωω!
Maria Z με χαρα μου!Ηδη εγινα μελος στο φορουμ σου!Τελεια ιδεα!Καλη αρχη!
Μαρια, Ειρηνη, Βικυ, Ευδοκια, Ευγενια σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!
Ειρηνη δεν το ειχα βαλει στο διαγωνισμο γιατι αν καταλαβα καλα απο τους κανονες ηθελε κατι αμιγως σκραπμπουκικο!Αλλα τωρα που μου το πες θα επανορθωσω!Καλη μου επιτυχια λοιποοοον!

Ελευθερία είπε...

τέλεια τα στεφανάκια σου!!! ετοίμασε καφέ και σουρχομαι!!!

Christina V. είπε...

Πολύ όμορφα τα στεφάνια και χαρούμενα! Και του χρόνου! Τις καλύτερές μου ευχές για σένα και την οικογένειά σου!